Monday, April 4, 2011

Man Tunang oi..!








Kawan kawan ku tunang lagi oi!! ahhaaha..
sabtu lepas, 2/4/2011 sorang lg member aku aku tunang. So mmg straight 3 minggu kawan2 aku 3 org yg duduk di rumah yg sama btunang.. ahahha. comel je kn? aahahah

so mmber aku yg tunang kali ni, nama dia nukman bin mohd nasir. kitaorg kawan dh lama, since 19 tahun kalau x silap. kitaorg kenal sejak dr pra intensif kt kolej profesional mara di indra mahkota kuantan pahang, duduk pun satu bilik. sape x knal man ni. "man apa2 pun boleh" kita panggil.hahaha.disebabkn dia mmg semua bnda pun tau buat.baik memasak, betulkn pc, betulkn motor, bela kucing,sume dia tau.ahaha smpai la skg blaja dan stay di rumah sewa yg sama..

so mmg xd masalah nk pergi rumah yana si tunang man ni sbb dkat gle ngn hometown aku Kluang. mlm tu pun aku dh bg job kt man suh dia kejut aku sbb aku takot tlajak tdo..haha..nasib ko la man dpt kwn cm aku..haha..

smpai2 pun dh start, so enjoy k. dun forget to drop by ur cmment k.


No comments:

Post a Comment