Wednesday, March 30, 2011

urghh!! Love Hurt!


Motif post ni sbb smpai skg rasa cm sakit a.. ntah a..sakit hati.. marah.. sume ada kot.. u all pnah bcinta mcm nk mati x? lama lama smpai 6 - 7 tahun?? pastu long distance jauh2 mmg x boleh jumpa..?xtau mana silap..hurmmm..

papepun thx la kt si dia sbb spread out her love toward me. thx kt dia sbb bg aku rasa cmne best.. hahaha.. cm x pcaya aku boleh tulis bnda2 cmni dlm blog.. ahaha.. cool gak blog ni..

pape pun kepada si dia, thx okay.. even jauh, aku tetap jaga kau smpai mati!!

2 comments:

  1. bg aku la, cinta ni sakit amat bila apa yg kita mahu x dipenuhi, yg kita pinta dikotai..

    masa ....
    xsemestinya perlu bersama dekat, wpn jauh tapi masa utk berbual boleh ikatkan hati..dekat jarak..

    cinta bahagia bila seawal usia...

    ReplyDelete
  2. ermmm...
    tp susah a.. people keep changing.. sama ada kita sedar atau x, kita mmg sentiasa berubah..

    ah abaikn a rainbow..sume tu perasaan aku jek.. pape pun thx :)

    ReplyDelete