Thursday, March 24, 2011

Kluang Rail Coffee tak halal?

Keputusan analisis sampel makanan yang telah diambil di KLUANG RAIL COFFEE oleh Jabatan Agama telah diterima. Didapati kandungan serbuk kopi (termasuk kopi uncang) positif mengandungi campuran bahagian BABI..

Juga terdapat kandungan ALKOHOL dalam madu yg digunakan dlm ramuan roti bakar (SAYA SALMIAH SENDIRI TEL TUAN KHADI KLUANG UTK MENDPTKAN KEPASTIAN) disebarkan oleh Persatuan Pengguna Bumiputera Daerah Kluang. Tolong sebar-sebarkan...

Sumber: http://amyna2109.blogspot.com/2011/03/info-kluang-rail-coffee-tidak-halal.html.

* duwh..dari kecik smpai ke besar ni la tempat yg aku selalu pergi sbb aku mmg org Kluang.. harap benda ni betul a sbb aku x nk menfitnah.. tp aku sndiri pun dpt dr sumber yg sgt boleh dpercayai selain dari link diatas?

2 comments:

  1. erkkkk...padan ler aritu o d way nak balik kl...lalu ler kluang nie...tergerak nak singgah tapi last minit x jadik....rupernyaa...ader unsur2...menderr tuu...huhuhu.....

    ReplyDelete