Friday, March 25, 2011

Kluang Rail Coffee part 3


secara kebetulan, kitaorg mmg nk buat photo gedik kt railway so singgah a kt kluang rail coffee, ala bukn jauhpun dr situ. sama je jarak dr tempat aku duduk skg dpan pc ni smpai ke toilet. so mmg xd a jauh mana.

kedai mmg tutup a. sbb dh pukul satu pagi, so mmg xd sape2 nk bukak kopitiam awal2 pagi ni kn. ada lah satu note kt situ "kopi yg sudah dibeli x boleh dpulangkan kembali". kt sini mmg ada jual kopi serbuk ngn uncang. er.. so apa pendapat korang? kalau korang dh tbeli kopi kt situ korang nk terus minum ke kt rumah? atau simpan lama2, mana tau serbuk kopi tu boleh jadik teh kn? haha

so apa sebenarnya hak kita sebagai pengguna beb? ermm.. smlm lpas ambik gmbar, kitaorg lepak a kt kdai bhampiran.. lpas minum, nk bayar, sempat lg borak ngn akak tuan punya kdai.. akak ni mintak nama dia drahsiakn malangnya..*aku x mintak nama pun*.

akak ni cte mmg ksian,langsung xd org dh g sana..*aku x boleh bayangkn mcmana sbb slalu nk minum situ,mmg kena berebut tempat* akak ni pun x sangka mcmni boleh jadik.akak tu siap ckp, patot a roti bakar dia sdap sgt..juicy la.rupanya letak alkohol dlm kaya. smpai sekarang aku still berfikir, apa kewajaran letak gelatin babi d kopi dan alkohol d madu kaya? hurmmm..

mana pergi sensitivity dan respect diaorg pada kita sbb dia mmg tau, 70% dr customer dia adalah muslim..

smpai sekarang aku tertanya tanya...apa pula status kopitiam lain?

No comments:

Post a Comment